اخبار

اجرای نمایش موسیقایی "مینیاتور"

اجرای نمایش موسیقایی "مینیاتور"
نمایش موسیقایی گروه "مینیاتور" به کارگردانی بنفشه امیرى و با همراهى گروه موسیقى "مهر نوا" به سرپرستی نازلی بخشایش (ویژه بانوان) پنجشنبه 7 خرداد ماه در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران اجرا می شود.

 

 

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران بنفشه امیری به همراه تینا تبریزی زاده ،گلناز  شکیبا ، سارا رفوگر و یاسمن فتاپور تلاش می کنند با ارائه حرکات نمایشی برگرفته شده از ویژگی های اصیل قومی ،تاریخی ،مذهبی و فرهنگی ابعاد مختلف فرهنگ ایران زمین را به  نمایش بگذارند. اعضای این گروه با روایت داستانی به اجرای حرکات آئینی و بیان احساسات می پردازند و در بخشی دیگر آموزه های مردمی، شعر،داستان و موسیقی  متنوع ایرانی را محور توجه قرار می دهند.

گروه مینیاتور به سرپرستی بنفشه امیری در سال 1391 فعالیت خود را در زمینه حرکات نمایشی ،اصیل ، بومی و کلاسیک ایرانی آغاز کرد.

گروه موسیقی "مهر نوا" نیز به خوانندگی زهرا شیروانی و سرپرستی و نوازندگی پیانو:نازلی بخشایش،قانون :صدا سدیفی،کمانچه:حسنی پارسا و تمبک:نازنین پدر ثانی در کنار اجرای حرکات نمایشی به اجرای قطعاتی در این کنسرت می پردازند.

گفتنی است  گروه مینیاتور با همراهى گروه موسیقى "مهر نوا" به سرپرستی نازلی بخشایش(ویژه بانوان) پنجشنبه 7 خرداد ماه ساعت 14 در سالن خلیج فارس  فرهنگسرای نیاوران به اجرای برنامه خواهد  پرداخت و علاقمندان جهت تهیه بلیط می توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه نمایند.

 

 

 

۴ خرداد ۱۳۹۴ ۱۲:۵۱
روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران |