اخبار

مراسم گرامیداشت «روز معلم» در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد.

مراسم گرامیداشت «روز معلم» در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد.
جشن «روز معلم» طی مراسمی با حضور مشاور رئیس جمهور در حوزه پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران، مراسم گرامیداشت «روز معلم» توسط شهرداری منطقه یک تهران با همکاری فرهنگسرای نیاوران روز سه‌شنبه 11 اردیبهشت ماه  1403 از ساعت 10 صبح  در سالن خزر برگزار شد.

در این مراسم،  سکینه سادات پاد، دستیار ویژه رئیس جمهور در پیگیری‌های حقوقی و آزادی‌های اجتماعی طی سخنانی با گرامیداشت روز معلم بر اهتمام دولت سیزدهم در ارتقاء بهبود کیفی نظام آموزشی تاکید کرد و گسترش زیر ساخت‌های آموزشی کشور را از محور‌های مهم وضروری آموزشی دولت سیزدهم برشمرد. وی همچنین رفع مشکلات معلمان را از دغدغه‌های همیشگی دولت سیزدهم به‌ویژه شخص ریاست جمهوری عنوان کرد.

در این مراسم جمعی از معلمان، مدیران مدارس، هنرمندان و هم‌چنین آیت‌الله مرعشی، حجت‌الاسلام سید شهاب‌الدین طباطبایی، رئیس مجمع جهانی سادات، و تعدادی از مدیران شهرداری و اداره آموزش و پرورش منطقه یک تهران حضور داشتند.

اجرای سرود و برنامه‌های هنری، تقدیر از معلمان و مدیران نمونه منطقه یک و همچنین کارگران نمونه (به مناسبت تقارن روز معلم و کارگر) از جزئیات این مراسم بود.

 

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۹:۵۶
روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران |