اخبار

«جلوه‌های خط و نقش» توسط دو هنرمند در فرهنگسرای نیاوران به نمایش گذاشته می‌شوند

«جلوه‌های خط و نقش» توسط دو هنرمند در فرهنگسرای نیاوران به نمایش گذاشته می‌شوند
نمایشگاه تابلوهای خوشنویسی و نقاشی از آثار کامران کوهستانی و مجید رفیع پور برگزار می‌شود.


به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران، تابلوهای خوشنویسی و نقاشی با مروری از آثار این دو هنرمند با عنوان «جلوه‌های خط و نقش» از 14 مهر 1402 در گالری شماره 1 این مجموعه به نمایش گذاشته می‌شوند.

در این نمایشگاه ۴۴ اثر از «مجید رفیع پور» هنرمند نقاش، با استفاده از تکنیک رنگ روغن و ترکیب مواد در اندازه های  ۱۰۰ در ۷۰ و ابعاد بزرگتر و همچنین  ۳۳ اثر نستعلیق از آثار هنرمند خوشنویس «کامران کوهستانی» در ابعاد ۵۰ در ۷۰  و  اندازه‌های بزرگتر  به نمایش گذاشته می‌شوند.

کامران کوهستانی از استادان  انجمن خوشنویسان ایران و مدرس هنر مراکز فرهنگی و دانشگاهی است که 40 سال سابقه هنری دارد و تاکنون نمایشگاه‌های متعددی را به اتفاق همسر هنرمندش، نگارگر معاصر «رفعت موسوی» در داخل ایران و کشورهای مختلف برگزار کرده‌ و  این نمایشگاه نیز از  پنجاه و پنجمین نمایشگاه‌های او است. 

مجید رفیع پور از نقاشان هنرمندی است که بیش از ۳۰ سال سابقه هنری دارد. این هنرمند ظریف‌ترین تکنیک‌های نقاشی و نگارگری را از زنده یاد استاد« بیوک احمری»  آموخته و این نمایشگاه را نیز به پاس تعالیم ارزنده آن هنرمند، به ایشان تقدیم کرده است. شرکت در بیش از 10 نمایشگاه جمعی و برگزاری ۵ نمایشگاه انفرادی و همچنین برگزیده شدن در دومین بی‌ینال نقاشان ایران در سال1373 از سوابق هنری مجید رفیع پور است.  

نمایشگاه تابلوهای خوشنویسی و نقاشی با عنوان «جلوه‌های خط و نقش» روز جمعه چهاردهم  مهر ماه در گالری شماره 1 فرهنگسرای نیاوران افتتاح می‌شود و علاقمندان می‌توانند روزهای عادی از ساعت 10 و روزهای تعطیل از ساعت 14  تا 19 از این آثار بازدید کنند.

این نمایشگاه تا 21 مهر ماه دایر است. 

 

 

 

۱۲ مهر ۱۴۰۲ ۰۹:۲۶
روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران |