اخبار

دومین رویداد ارزش‌آفرینی دختران ایران(دا) برگزار شد

دومین رویداد ارزش‌آفرینی دختران ایران(دا) برگزار شد
دومین رویداد ملی ارزش‌آفرینی دختران ایران (دا)، صبح امروز ۱۷ تیرماه سال جاری در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد .


 

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران، این رویدادملی ویژه دختران ۱۵ تا ۱۸ سال شامل رشته‌های مختلف فیلم کوتاه، گرافیک و هنرهای‌نمایشی به منظور مسئله‌ورزی (موضوع اجتماعی)و مهارت‌های هنری است.

در این رویداد ۴ روزه که از چهارشنبه ۱۵ تیرماه سال جاری برگزار شد، طی سه روز ابتدایی در قالب کارگاه‌های آموزشی با محوریت " مسئله"، شکل گرفت و در نهایت امروز ، شرکت کنندگان به پیاده‌سازی ایده‌های خود در رشته‌های مذکور پرداختند.

فیلم کوتاه تجربه‌های ارتباط با فیلم کوتاه،فیلم موردعلاقه ایرانی و خارجی، حوزه مورد علاقه و هنرهای نمایشی نیز نمایشنامه صحنه‌ای، خیابانی و...‌ را دربرمی‌گیرد.

دومین رویدادملی ارزش‌آفرینی دختران(دا) به همت وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی، بنیاد رودکی، کانون فکری و پرورشی کودکان و نوجوانان و فرهنگسرای نیاوران برگزارشد.

این رویدادملی با هدف رفع مشکلات اجتماعی و شناسایی استعدادها در قالب "مسئله" برگزارشده تا هریک از شرکت‌کنندگان به سهم خود بتوانند در رفع پاره‌ای از مشکلات تاثیرگذارباشند.

گفتنی‌است، شرکت‌کنندگان در این رویداد از همه شهرستان‌های کشور هستند که طبق گروه بندی‌ ها در حال اجرای ایده‌ها به شکل عملی هستند.

این رویداد تا 18 تیر ماه ادامه دارد.

 

۱۷ تیر ۱۴۰۲ ۱۳:۰۸
روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران |