اخبار

آثار نقاشیخط فاطمه عباسی به نمایش گذاشته می‌شود.

آثار نقاشیخط فاطمه عباسی به نمایش گذاشته می‌شود.
نمایشگاه نقاشیخط‌های «فاطمه عباسی» از 21 تیر ماه در گالری 2 فرهنگسرای نیاوران دایر می‌شود.

 

 

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران، این نمایشگاه شامل بیش از  30 اثر در ابعاد مختلف، از یک متر و نیم در یک متر ( مرغ بسمل)  تا آثاری با ابعاد پنجاه در هفتاد با موضوع ذکر بسم الله الرحمن الرحیم و غزلیات عارفانه حافظ و با استفاده از  تکنیک ترکیبی اکلریک و مرکب روی بوم و ورق طلا روی بوم است.

فاطمه عباسی، متولد 1364 در تهران و فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد در فلسفه هنر و حکمت هنر اسلامی و دارای درجه‌ی ممتاز خوشنویسی از انجمن خوشنویسان ایران و برگزیده ویژه دانشجویان سراسر کشور و رتبه‌های برتر در مسابقات دانشجویی است. این هنرمند تاکنون نمایشگاه‌های متعدد انفرادی و گروهی در فرهنگسرای نیاوران، خانه هنرمندان ایران، گالری مشرق در دانشگاه الزهرا، فرهنگسرای بهمن و نیز نمایشگاه‌های متعددی در کشورهای خارجی داشته است.

فاطمه عباسی علاوه بر فعالیت های هنری خود  مدیر انتشارات «صبا و بهار» و نویسنده کتابهای «سرپیاز ته تربچه»  در حوزه پرورش خلاقیت کودکان و نیز  «بهاری پر از ارغوان» است .

نمایشگاه نقاشیخط‌های «فاطمه عباسی» از 21 تا 27 تیر ماه، روزهای عادی از ساعت 10 تا 19 و روزهای تعطیل از ساعت 16 در گالری شماره 2 فرهنگسرای نیاوران میزبان علاقمندان است.  

 

 

 

۱۷ تیر ۱۴۰۲ ۱۲:۳۷
روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران |