اخبار

رو‌نمایی از نمایشنامه «جعبه جادویی»

رو‌نمایی از نمایشنامه «جعبه جادویی»
آیین رونمایی از کتاب «جعبه‌ی‌جادویی» به نویسندگی «فرشاد حسن‌پور» روز دوشنبه 19تیر مصادف با روز ملی ادبیات کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

 

 

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران،  این مراسم با حضور اهالی فرهنگ و ادب و فعالان حوزه‌ی تئاتر و آثار نمایشی ویژه کودک و نوجوان از ساعت 17 در سالن خزر(گوشه) این مجموعه صورت می‌گیرد.

کتاب «جعبه جادویی» شامل چهار نمایشنامه با نام‌های : غولالو، سیرک پرماجرا، ملکه سفید و سرزمین مجازی و جعبه جادویی است که ویژه رده سنی کودک و نوجوان توسط نشر بوی‌کاغذ (بوکا) به چاپ رسیده است .

محمد میرکیانی،  نویسنده ادبیات کودک و نوجوان، احمد رمضانی، مدیر نشر بوی‌کاغذ (بوکا) و .. از جمله میهمانان ویژه در این مراسم هستند .

«فرشاد حسن‌پور» نویسنده این کتاب از سال 1384 فعالیت در تئاتر را آغاز کرده است و تجربه‌هایی در عرصه نویسندگی و کارگردانی  نمایش برای کودکان و نوجوانان را دارد . از سال 1387 به عنوان مجری برنامه‌های تلویزیونی ویژه کودکان و نوجوانان در شبکه 2 سیما شروع به فعالیت کرده و بیش از 15 سال برای این رده سنی اجرای تلویزیونی داشته است . از مهمترین این برنامه‌ها میتوان به   عصر بخیر بچه‌ها، ململ،  بچه‌های ایران،  مسابقه جام‌نهالی و مسابقه ششمی‌ها اشاره کرد . 

این مراسم با مشارکت نشر بوی کاغذ ( بوکا ) و فرهنگسرای نیاوران در تاریخ 19 تیر ماه سال جاری میزبان علاقمندان به ادبیات کودک و نوجوان به ویژه حوزه نمایشنامه‌نویسی است.

۱۴ تیر ۱۴۰۲ ۰۹:۱۴
روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران |