اخبار

همزمان با شب‌های قدر

فرهنگسرای نیاوران میزبان آثار هنرمند خوشنویس «مجید رجایی» است

فرهنگسرای نیاوران میزبان آثار هنرمند خوشنویس «مجید رجایی» است
پنجمین نمایشگاه آثار خوشنویسی نستعلیق، شکسته و نقاشیخط «مجید رجایی» با عنوان «نخست رستگار» گشایش یافت.

 

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران، در این نمایشگاه که روز جمعه 18 فروردین ماه برگزار شد،  تعداد 28 اثر با ابعاد 30*40 و 150*150، و از دانگ قلم 1 میلیمتر تا دانگ قلم کتیبه  5 سانتی متر در گالری شماره 2 این مجموعه به نمایش درآمد.

«مجید رجایی» خوشنویس دوره‌ى استادی، خواننده، نقاش سیاه قلم است که تحت آموزش اساتیدی چون علی جافری و دکتر علیرضا کدخدایی بوده است. علاوه بر خوشنویسی در بداهه نویسی و موسیقی نیز فعالیت داشته است که می‌توان به انتشار آثار موسیقی پاپ به نام‌های «اقرار»، «اتفاق ساده» و «ای یار» اشاره کرد.

این هنرمند افتخاراتی از جمله اخذ گواهینامه‌ى فوق ممتاز نستعلیق، کسب مقام اول جشنواره مرد میدان، برگزیده‌ی مرحله‌ی اول کنگره‌ی جهانی محمد(ص) ، برگزیده در بخش نمایشگاه جشنواره ملی دوسالانه قزوین در شکسته نستعلیق و ... را در کارنامه هنری خود دارد.

حضور در نمایشگاه‌های فردی و گروهی متعدد از جمله نمایشگاههای مهرگان به همت استاد دکتر علیرضا کدخدایی، «... به ز مهر پدر»، «فجر سی و هفت»، «ستون بیستون» و ... از دیگر فعالیت‌های مجید رضایی است.

نمایشگاه «نخست رستگار» از روز شنبه 19 تا 27  فروردین ماه،  ایام هفته از ساعت 10 تا 18 و همچنین در روزهای تعطیل از ساعت  14 تا 18 در گالری شماره 2 فرهنگسرای نیاوران میزبان علاقمندان است.

 

۱۹ فروردین ۱۴۰۲ ۰۹:۵۲
روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران |