اخبار

آیین اختتاحیه ششمین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان ایران برگزار شد

آیین اختتاحیه ششمین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان ایران برگزار شد
ششمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران با معرفی برگزیدگان این دوره در فرهنگسرای نیاوران به کار خود پایان داد.

 

 

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران، آیین اختتامیه ششمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان با معرفی برگزیدگان، شامگاه دوشنبه 3 بهمن 1401 در سالن خلیج فارس این مجموعه برگزار شد.

در این برنامه بعد از قرائت قرآن کریم و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران، ویدئو کلیپ‌هایی از آثار راه‌یافتگان به المپیاد، و همچنین تیزر ادوار گذشته به نمایش درآمد و در ادامه با اهداء مدالهای طلا، نقره و برنز توسط دکتر سیدمهدی جوادی مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی، مهدی سالم مدیرعامل بنیاد رودکی، علیرضا اسماعیلی دستیار و مدیرکل حوزه ریاست سازمان سینمایی، ابوالفضل همراه رییس فرهنگسرای نیاوران و مرتضی علی عباس میرزایی عضو هیات انتخاب المپیاد از برگزیدگان در بخش‌های مختلف تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است رسول صدرعاملی، هادی مقدم‌دوست، حامد جعفری، مصطفی جمشیدی‌پرور و فرزاد اژدری داوری ششمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران را برعهده داشتند.

ششمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران با هدف تأکید بر عدالت فرهنگی و ایجاد فرصت کشف و پرورش استعدادها از نقاط مختلف کشور به همت بنیاد سینمایی فارابی و به دبیری مسعود احمدیان 30 دی تا ۳ بهمن برگزار شد.

 

 

۵ بهمن ۱۴۰۱ ۰۹:۴۴
روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران |