اخبار

بازدید عضو شورای شهر تهران از نمایشگاه نقاشی در فرهنگسرای نیاوران

بازدید عضو شورای شهر تهران از نمایشگاه نقاشی در فرهنگسرای نیاوران
علیرضا نادعلی از اعضای شورای شهر تهران از نمایشگاه نقاشی عبدالحمید قدیریان با موضوع « نور هدی نور حسین(ع) است و بس» دیدن کرد.

 

 

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران، علیرضا نادعلی روز چهارشنبه 21 دی ماه سال 1401 با حضور در نگارخانه خلیج فارس این مجموعه ضمن بازدید از آثار به نمایش درآمده از نزدیک با عبدالحمید قدیریان به گفتگو پرداخت .

این عضو شورای شهر با اشاره به سوابق سینمایی این هنرمند، جلوه گری رنگها و استفاده از تکنیک‌های ویژه در نقاشی‌ها را ستود و گفت: در تمامی این آثار شاهد انعکاس و حلول نور الهی در اتفاقات زمینی و رویدادهای صدر اسلام تا کنون هستیم و با توجه به اینکه مفاهیم دینی ما فقط در دنیای گذشته خلاصه نشده است، در این آثار نیز ارتباط با موضوع‌های روز از جمله شهادت نوجوانان ودانش‌آموزان افغانستانی تا شهدای مقاومت در اقصی نقاط جهان، به چشم می‌خورد.

 وی با تاکید بر ضرورت توجه ویژه مسئولین به مقوله فرهنگ و هنر گفت: از همکارانم در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سازمان زیبا سازی شهر تهران و دیگر مجموعه‌هایی که در حوزه فرهنگ و هنر فعالیت دارند، دعوت می‌کنم از این نمایشگاه دیدن کنند تا با تلاش بیشتر و دعوت از هنرمندان،  بویژه هنرمندان انقلابی شاهد برگزاری بیشتر از این قبیل رویدادها باشیم.

در پایان این بازدید علیرضا نادعلی از ابوالفضل همراه رئیس مجموعه فرهنگسرای نیاوران از برگزاری این نمایشگاه تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است؛ نمایشگاه انفرادی «نور هدی نور حسین (ع) است و بس» از ۱۷ دی تا ۷ بهمن ماه ۱۴۰۱ روزهای عادی از ساعت ۱۰ تا 18 و روزهای تعطیل از ساعت ۱۴ تا ۱۸ در نگارخانه اصلی فرهنگسرای نیاوران میزبان علاقمندان است.

 

۲۴ دی ۱۴۰۱ ۲۱:۰۸