اخبار

اختتامیه دومین ویژه برنامه هنری «سرو ایرانی» در فرهنگسرای نیاوران

اختتامیه دومین ویژه برنامه هنری «سرو ایرانی» در فرهنگسرای نیاوران
آیین اختتامیه سرو ایرانی در سالگرد فراق سردار دلها در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد.

 

 

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران، دوشنبه 12 دیماه اختتامیه دومین ویژه برنامه سرو ایرانی برگزار و از آثار خلق شده رونمایی شد.

این مراسم با حضور عبدالرضا سهرابی مدیر کل دفتر هنرهای تجسمی، اصغر امیر­نیا مدیر کل بازرسی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد خراسانی­ زاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و دیگر مسئولین و هنرمندان به اجرا درآمد.

در ابتدای مراسم ابوالفضل همراه، رئیس فرهنگسرای نیاوران ضمن خوشامد گویی به مهمانان از تلاشِ هنرمندان و حمایت بنیاد فرهنگی هنری رودکی و بنیاد روایت فتح تقدیر کرد، او این ویژه برنامه را ادای دین و احترام جامعه هنری به مقام والای شهید سلیمانی و همچنین سایر شهدای مقاومت دانست و ابراز امیدواری کرد این رویداد مهم در سال­های آتی به صورت جشنواره­ای بین­ المللی برگزار گردد. در ادامه محمد حبیبی دبیر هنری سرو ایرانی در خصوص هنرمندان و آثار تولید شده گزارشی را ارائه کرد. همچنین عبدالرضا سهرابی، مدیر کل دفتر هنرهای تجسمی ضمن تشکر از برگزار کنندگان ویژه برنامه سرو ایرانی، در مورد شخصیت والای «حاج قاسم» و ضرورت برپایی این قبیل برنامه­ ها نکاتی را مطرح نمود. در نهایت این رویداد هنری با شعر خوانی و همنوایی نی ادامه پیدا کرد و در پایان از اساتید و هنرمندان شرکت کننده در کارگاه تقدیر به عمل آمد.

 

۱۳ دی ۱۴۰۱ ۱۶:۱۰
روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران |