اخبار

جشنواره فرهنگی توانیابان نخبه، هنرمند و کارآفرین در فرهنگسرای نیاوران

جشنواره فرهنگی توانیابان نخبه، هنرمند و کارآفرین در فرهنگسرای نیاوران
روز پنجشنبه 10 آذر ماه 1401 به مناسبت روزجهانی معلولین، دومین جشنواره فرهنگی توانیابان نخبه، هنرمند و کارآفرین، درفرهنگسرای نیاوران برگزار شد.

 

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین­ الملل فرهنگسرای نیاوران، این برنامه توسط مؤسسه خیریه نگین تهران، با همکاری فرهنگسرای نیاوران و با هدف توانمندسازی معلولین در بخش‌های سلامت، آموزش، کارآفرینی، ورزش گردشگری، پیشگیری از بروز معلولیت‌ها، آگاهی بخشی عمومی و ارتقای سلامت شهروندان، با حضور معلولین و خانواده‌ ایشان و نیز جمعی از همراهان و همیاران مؤسسه برگزار شد.

در این مراسم که در سالن خلیج فارس به اجرا درآمد، سید علی اصغر میرجعفری، رئیس هیئت مدیره، دکتر نجف‌پور دبیر علمی خدمات پزشکی و توانبخشی و علی خزائی مدیر برنامه ریزی، به تشریح برنامه‌های حوزه سلامت محور، پیشگیری از بروز معلولیت‌ها و اهداف و فعالیت‌های موسسه پرداختند و در ادامه با حضور رضا بنفشه خواه و همچنین فهیمه حاتمی، مدیرعامل مؤسسه، با اهدای جوایز از توانیابان نخبه کارآفرین و ورزشکار، هفت نفر از مربیان معلول و ورزشکاران مقام آور معلول کشوری در رشته‌های مختلف و همچنین مربیانی که در مؤسسه آموزش دیده و به درجه مربیگری رسیده بودند، تقدیر به عمل آمد.

اجرای برنامه‌های شاد، پخش کلیپ حضور توانیابان در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی، اجرای موسیقی توسط مسعودرضاخواه و سعید موسوی (از هنرمندان معلول)، پخش نماهنگی با زبان اشاره از فاطمه خادمی و سخنرانی از دیگر جزئیات این برنامه بود.

شایان ذکر است غرفه‌هایی به صورت نمایشگاه فروش و عرضه آثار هنری از جمله صنایع دستی و همچنین محصولات غذایی به صورت بسته بندی شده (میز سلامت) که همگی از تولیدات معلولین بود، در طول برگزاری مراسم دایر بود.

 

 

 

۱۲ آذر ۱۴۰۱ ۰۹:۰۴
روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران |