اخبار

نمایشگاه آثار نقاشی داریوش هوشمند

نمایشگاه آثار نقاشی داریوش هوشمند
نمایشگاهی از آثار نقاشی داریوش هوشمند با عنوان «جادوی رنگ­ها» در گالری شماره 1 فرهنگسرای نیاوران برگزار می­ شود.

 

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران، در این نمایشگاه که از روز جمعه 8 مهر، ساعت 14، در گالری شماره 1 این مجموعه بازگشایی خواهد شد، 80 تابلو از آثار داریوش هوشمند در قالب آبستره ­هایی شاعرانه از طبیعت در معرض دید هنردوستان قرار خواهد گرفت.

دکتر داریوش هوشمند در سال 1314، در شهر بابل، دیده به جهان گشود. بعد از گذراندن دوران دبستان و دبیرستان در زادگاهش، دوره پزشکی را در شهر تبریز به اتمام رساند و پس از آن جهت تکمیل تحصیلات، به آمریکا مهاجرت کرد. او در آمریکا هنر نقاشی را دنبال نمود و تکنیک­های مختلفی را تجربه کرد، تا امروز که کارهای اخیر او با جوهرهای رنگی (اکولین) بر روی مقوایی مخصوص ادامه دارد. او فضای خیال ­انگیز نقاشی را به شکل غریزی از دوران کودکی آموخت و در فرآیند شکل­ دهی و یافتن زبانی مخصوص خویش، از مکاتب و تکنیک­های متعددی بهره جسته است. ثمره تمامی این سال­ها تابلوهای شگفت انگیزی است که در نمایشگاه­ های آمریکا و خارج از آن به نمایش درآمدند.

جادوی رنگ­ها، دومین نمایشگاه انفرادی داریوش هوشمند است که در ایران برگزار می­ شود. این نمایشگاه به مدت یک هفته، تا 15 مهر، هر روز از ساعت 10 تا 17 و در روز جمعه (15 مهر) از ساعت 14 تا 17 میزبان علاقمندان خواهد بود.

 

 

۶ مهر ۱۴۰۱ ۱۲:۲۰
روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران |