اخبار

از فرهنگسرای نیاوران تا سایر مراکز هنری معتبر جهان!

از فرهنگسرای نیاوران تا سایر مراکز هنری معتبر جهان!
نمایشگاه مروری بر آثار نقاشی شهریار احمدی

 

 

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران ۶ خرداد ماه حدود ۹۰ اثر از نقاشی های شهریار احمدی که در ۲۶ سال گذشته خلق شده اند در گالری شماره ۱ فرهنگسرای نیاوران به معرض دید عموم درخواهد آمد.

این نمایشگاه به بهانه رونمایی از کتاب گزیده آثار احمدی است که توسط انتشارات بین المللی اسکیرا با نمایشگاه گردانی « مارکومنه گوتزو» استاد و مورخ برجسته دانشگاه میلان ایتالیا به چاپ رسیده است. گفتنی است آثار ارائه شده در این نمایشگاه به صورت تور در سراسر ایران و مراکز هنری معتبر اروپا به نمایش در خواهد آمد.

احمدی در نمایشگاه های متعدد داخلی و خارجی به صورت انفرادی و گروهی حضور داشته و از نقاشان جریان ساز و تأثیرگذار بر نسل پس از خود است، نقاشی های وی در مجموعه های خصوصی و دولتی معتبر و موزه ها نگهداری می شود.

آثار این هنرمند کرمانشاهی که جایزه اول محیط زیست در ژاپن و جایزه و تندیس دو سالانه بین المللی نقاشی جهان اسلام را در کارنامه خود دارد، همواره مورد توجه نشریات داخلی و بین المللی قرار گرفته است.

علاقمندان جهت بازدید از نمایشگاه می توانند از ۶ تا ۲۱ خرداد ماه در روزهای عادی از ساعت ۱۰ تا ۱۸ و در روزهای تعطیل از ساعت ۱۴ تا ۱۸ به فرهنگسرای نیاوران مراجعه کنند. لازم به یادآوری است که  نمایشگاه در روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد تعطیل است.

۳ خرداد ۱۴۰۱ ۱۲:۰۸
روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران |