اخبار

کنسرت گروه «لیرا» در فرهنگسرای نیاوران

کنسرت گروه «لیرا» در فرهنگسرای نیاوران
سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر روز چهارم خود را در حالی تجربه کرد که فرهنگسرای نیاوران در سانس دوم خود به میزبانی گروه «لیرا» رفت. در شب 25 بهمن ماه ساعت 21:30 اعضای این گروه کلاسیک قطعات خود را که در سبک عصر جدید (New Age) است به گوش مخاطبین و علاقه‌مندان این سبک رساندند.

 

 

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران، گروه «لیرا» توسط آرش هژیرآزاد و همسرش یگانه حسینی‌نیا تشکیل شده و تاکنون نیز آلبوم‌هایی چون «تهران-مریخ»، «هشت دقیقه و بیست ثانیه» و «بازار وکیل» را منتشر کرده است.

بخش اول این اجرا با قطعه «کویر مرکزی» و مجموعه قطعاتی با الهام از موسیقی ایران زمین برای پیانو سولو، ویولن و ویولنسل- با نوازندگی پیانو، ویولن و ویولنسل- آغاز شد که تک‌نوازی پیانو در قسمت‌هایی از آن به جذابیت این اجرا می‌افزود. همچنین در بخش دوم از اجرای این شب، قطعه «بازار وکیل» و مجموعه واریاسیون‌هایی بر تم محلی برای پیانو، ویولن و پرکاشن با حال و هوایی شرقی و محلی نواخته شد.

آرش هژیرآزاد: آهنگساز و پیانو، یگانه حسینی‌نیا: ویولن، مهیار طهماسبی: ویولنسل، عرفان عاصمی‌نژاد: پرکاشن، بندیر، طبلا در این اجرای این شب از فرهنگسرای نیاوران هنرنمایی کردند.

۲۷ بهمن ۱۴۰۰ ۰۹:۱۸
روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران |