اخبار

حضور «نوشه» در آخرین شب از اجرای بانوان

حضور «نوشه» در آخرین شب از اجرای بانوان
به گزارش فرهنگسرای نیاوران، کنسرت «نوشه» به سرپرستی نیوشا بریمانی شامگاه شنبه 23 بهمن ماه ساعت 18:30 در فرهنگسرای نیاوران در قالب سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران، در ابتدای اجرا گروه به کوک سازهای خود پرداختند و سپس با تشویق  حضار قطعه بی کلام cingenem  نواخته شد.

سپس نیوشا بریمانی، سرپرست و نوازنده کمانچه گروه، با سلام و خیر مقدم به مخاطبان قطعه بعدی را تقدیم به حضار کرد و با ورود پگاه  بزرگ، خواننده گروه، قطعه «گل کاغذی» آغاز شد.

«حاضر بودم»، «عشق» و «زمونه» قطعات دیگری بودند که به ترتیب توسط این خواننده اجرا شد که بریمانی طی صحبت‌های خود قطعه «حاضر بودم» را به بانوانی که مورد خشونت واقع می‌شوند، تقدیم کرد.

قطعات «گل واژه»، «اشاره»، «زمستون» و «ماه زیبا» نیز در ادامه توسط خواننده دیگر گروه، پریچهر خسروی، خوانده و اجرا شد که مخاطبان را به وجد آورد.

در پایان کنسرت گروه «نوشه» فروغ فضلی، پیانیست و خواننده، دو قطعه «تو بی‌رحمانه زیبایی» و «نور امید» را اجرا کرد و حضار نیز او را به خوبی همراهی کردند.

از مهمانانی که در طی این اجرا در سالن حضور داشتند میتوان به لیلا نجفی، حدیث کرمی و آرمیتا فهیمی اشاره کرد.

عوامل این گروه عبارتند از: نیوشا بریمانی: رهبر ارکستر و نوازنده کمانچه، مینو قاسم پور: قانون، رخساره رستمی: عود، نیلوفر ابراهیمی: فلوت، فروغ فضلی : پیانو، شیرین واعظی: درامز، سپیده شایگان: کیبورد، کیمیا صرافی: پرکاشن، پریچهر خسروی: خواننده، پگاه بزرگ: خواننده، دانوش اسدپور.

۲۵ بهمن ۱۴۰۰ ۱۱:۳۸
روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران |