اخبار

افتتاح نمایشگاه «زرنگار» در فرهنگسرای نیاوران

افتتاح نمایشگاه «زرنگار» در فرهنگسرای نیاوران
با حمایت فرهنگسرای نیاوران نمایشگاه زرنگار «محبوب عارفی» سوم دی ماه در گالری اصلی افتتاح گردید.

 

 

مراسم افتتاحیه این نمایشگاه با حضور ابوالفضل همراه مشاور معاون هنری و رییس فرهنگسرای نیاوران، سید عباس عظیمی رییس مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی، احمد مسجد جامعی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از هنرمندان پیشکسوت برگزار شد.

به گزارش روابطعمومی فرهنگسرای نیاوران، ابوالفضل همراه ضمن خوشامدگویی و خیر مقدم به میهمانان و هنرمندان حاضر در این مراسم ابراز امیدواری کرد با همکاری صمیمانه و حضور موثر هنرمندان فرهیخته و پیشکسوت،در آینده شاهد به نمایش درآمدن آثار ارزشمند بیشتری از این هنرمندان در فرهنگسرای نیاوران باشیم. رئیس فرهنگسرای نیاوران در ادامه افزود:ارتباط مجموعه و موسسه هنرمندان پیشکسوت می بایست بیشتر از گذشته و با هدف آشنایی هرچه بیشتر نسل جوان با هنر فاخر و الگو سازی برای هنرجویان و علاقه مندان هنر اصیل ایرانی همراه باشد.

در ادامه مراسم احمد مسجد جامعی، سرکار خانم سوگل مشایخی، سید عباس عظیمی و استاد عباس مشهدی زاده نیز درباره این هنرمند شایسته و آثار ارزشمندشان به ایراد سخنرانی پرداختند و در انتها سرکار خانوم محبوب عارفی که خالق آثار زیبای زرنگار هستند،ضمن تشکر از حُسن همراهی مدیران فرهنگسرای نیاوران از حضور میهمانان تقدیر و آنان را به بازدید از نمایشگاه زرنگار دعوت نمودند.

در این نمایشگاه حدود 60 اثر هنری شامل 13 اثر خوشنویسی، به شیوه زرنگار و 20 اثر با نقوش اسلیمی و ختایی و 25 اثر با مرکزیت پارچه های فاخر ایرانی، در معرض دید عموم قرار گرفت.

نمایشگاه «زرنگار» از سوم تا دهم دی ماه در گالری اصلی (شماره 1) فرهنگسرای نیاوران برپاست. علاقمندان میتوانند جهت بازدید از این نمایشگاه، روزهای عادی از ساعت ۱۰ تا 18 و روزهای تعطیل از ساعت ۱۴ تا 18 به فرهنگسرای نیاوران مراجعه کنند.

۴ دی ۱۴۰۰ ۲۲:۲۱
روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران |