اخبار

نمایشگاه نقاشی معراج در فرهنگسرای نیاوران

نمایشگاه نقاشی معراج در فرهنگسرای نیاوران
فرهنگسراى نیاوران میزبان نمایشگاه نقاشی معراج «مسیح آذری» خواهد بود. با حمایت فرهنگسرای نیاوران نمایشگاه معراج 26 آذرماه در گالری شماره 2 برپا خواهد شد.

 

 

به گزارش روابطعمومی فرهنگسرای نیاوران نمایشگاه با 33 اثر از این هنرمند، در ابعاد مختلف در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

آثار این نمایشگاه با تکنیکهای پاستل گچی و رنگ و روغن و با سبک سورئال و اکسپرسیونیسم می‌باشد.

معصومه آذری(مسیح)متولد سال ۱۳۶۴ دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت مالی با 18 سال سابقه نقاشی با تکنیک پاستل گچی و رنگ و روغن با سبک های سورئال و اکسپرسیونیسم می باشد.

این هنرمند، هدف از برگزاری این نمایشگاه را پرداختن به موضوع طبیعت،انگیزه و اشتیاق برای پرواز به درون عنوان کرده و امیدوار است که همه انسانها این حس را تجربه کنند. چرا که پس از پرواز، معراج در نزدیکی ما قرار دارد .

آذری افزود: دوره طراحی را در کنار استاد منوچهر موغاری گذراندم و پس از شرکت نمودن در سه نمایشگاه گروهی، اولین نمایشگاه انفرادی را با نام شوق پرواز درون اجرا نمودم و عشق در درونم مرا به کهکشان برد آنجاییکه هوای معراج بر مشامم جاری گشت ...

این نمایشگاه از 26 آذر تا 4 دیماه در گالری شماره 2 فرهنگسرای نیاوران برپاست. علاقمندان میتوانند جهت بازدید از نمایشگاه در روزهای عادی از ساعت ۱۰ تا 18 و در روزهای تعطیل از ساعت ۱۴ تا 18 به فرهنگسرای نیاوران مراجعه کنند.

 

۲۴ آذر ۱۴۰۰ ۰۸:۰۰
روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران |