اخبار

آکادمی بازیگری هنرگسترحیایی تقدیم می کند.

آکادمی بازیگری هنرگسترحیایی تقدیم می کند.
نمایش «دست نوشته های اشکان اتابکی» به کارگردانی و نویسندگی محمد میرعلی اکبری از 16 آبانماه ساعت 19در سالن خلیج فارس با مشارکت فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می‎رود.

 

 

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران: این نمایش داستانیست در ژانر اجتماعی، با فضای دراماتیک و پر چالش، به همراه صحنه هایی نوستالژیک از دهه ی شصت و صحنه هایی از رویدادهایی در آینده که همگان مشتاقانه به انتظار نشسته اند، روایتی از لحظات سخت تصمیم گیری، لحظات تلخ انتظار و رویارویی با حقیقت، داستان عشق و جنون، روایت مرگ و زندگی، داستانی از عشق روجا، دختری که از کودکی عاشق پسری به نام اشکان اتابکی بوده، پسری با ایده هایی عجیب برای رقم زدن اتفاقاتی در آینده، حال اشکان سالهاست که ناپدید شده و روجا بی تابانه به دنبال اوست.

نویسنده و کارگردان: محمد میرعلی‌اکبری

تهیه‌کننده: موسسه هنرگسترحیایی

مجری طرح: امید حیایی

بازیگران به ترتیب حروف الفبا:

میلاد آقاحکیم،‏حسین جاهد،‏ریحانه رحیمی، ‏رژین سیروسی، ‏امیرحسین شعبانی، ‏محمدامیرشایگی، ‏میکائیل ضیائی فرد، ‏محمد فتاحی، ‏سینا فرجام، ‏سونیا قاسمی، ‏هلن قنبری، ‏ساناز محمدعلیها، ‏زهرا موسوی ،‏محمد جواد نام نیک و ‏امیرمحمود نورایی آشتیانی

فیلمبرداری و ساخت تیزر: رومل ایلیه

مدیر مالی:هانیه تهرانی

طراح پوستر و بروشور : احسان نقابت

ساخت تیزر پوستر : ‏احسان نقابت،مهسافانی و هیربد مرام خواه

طراح صحنه و لباس:پریسا سجودی

مربی بیان:محمدرضا آزادفرد

مربی بدن:فاطمه بختیار

عکاسی پشت صحنه:کوثر کاردان

گروه کارگردانی:هلن قنبری،کیوان نادم،دانیال عباسی

طراح گریم: پرند محمدی

دستیار گریم: ملیحه ایروانی

دستیار صحنه: روژین بلوری

گفتنی است نمایش «دست نوشته های اشکان اتابکی» از 16 تا 28 آبان، ساعت 19(120 دقیقه) همه روزه در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه میرود. علاقمندان میتوانند برای تهیه بلیت به سایت www.hayaiee.com مراجعه کنند.

«رعایت دستورالعملهای بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا جهت بازدید الزامی است.»

۱۶ آبان ۱۴۰۰ ۰۸:۴۹
روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران |