اخبار

نمایش یوکایدی در جستجوی گنج

نمایش یوکایدی در جستجوی گنج
نمایش، محیطی، مشارکتی یوکایدی در جستجوی گنج به نویسندگی کارگردانی سجاد آقابابائی از 9 تا 30 مهرماه هر روز به جز شنبه‌ها از ساعت 17 در فضای باز فرهنگسرای نیاوران اجرا می شود.

 

 

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران آزمایشگاه تماشاگران تئاترنارنجی در ادامه فعالیتهای خود در راستای تئاتر پداگوژیک و مشارکتی خارج از فضای سالن اجرا  نمایش یوکایدی در جستجوی گنج به نویسندگی و کارگردانی سجاد  آقابابائی را در فرهنگسرای نیاوران به صورت محیطی و به شکل سیار در محوطه باز مجموعه هنری نیاوران برای گروه سنی کودک اجرا میکند در این نمایش کودکان با اجرا همراه میشوند  مخاطب در طول مسیر سیار نمایش با بازیهای مختلف به دنبال گنج پنهان میگردد.

همچنین در این نمایش در راستای کشف و پرورش استعداد کودکان و نوجوانان علاقهمند به حوزه نمایش از گروه سنی ۳تا ۱۵ سال در کنار بازیگران بزرگسال گروه به ایفا نقش میپردازند.

آزاده شهریاری فر مشاور اجرایی و طراحی بازیهای مشارکتی نمایش را بر عهده دارد و مخاطبان را با زندگی در شرایط سخت، احترام و محافظت از محیط زیست، اتحاد و انجام کار گروهی بصورت عملی آشنا میکند.

شایان ذکر است اجرای نمایش به دلیل شیوع ویروس کرونا از مردادماه به اوایل مهرماه موکول گردید.

علاقمندان جهت دیدن اجرای "یوکایدی در جستجوی گنج" میتوانند با رعایت تمامی دستورالعمل های بهداشتی در روزهای یکشنبه تا جمعه از ساعت 17 به فرهنگسرای نیاوران مراجعه نمایند.

جهت تهیه بلیط به سایت تیوال مراجعه کنید.

۳ مهر ۱۴۰۰ ۱۰:۰۷
روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران |