اخبار

رشد و شکوفایی فرهنگ وهنر کشور مدیون بزرگانی است که صادقانه قدم برمی‌دارند

رشد و شکوفایی فرهنگ وهنر کشور مدیون بزرگانی است که صادقانه قدم برمی‌دارند
دبیر یازدهمین دوسالانه سرامیک ایران با تقدیر از عبادرضا اسلامی مدیر فرهنگسرای نیاوران ، تاکید کرد: رشد و شکوفایی فرهنگ و هنر این سرزمین مدیون بزرگان است که در این راه صادقانه قدم بر می‌دارند.
به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای نیاروان،همزمان با برگزاری آئین اختتامیه یازدهمین دوسالانه سرامیک ایران، مدیر کل هنرهای تجسمی وزارت ارشاد به همراه دبیر این رویداد بزرگ هنری با اهدای لوح سپاس ،‌از همکاری، همراهی و همدلی مدیر و مجموعه فرهنگسرای نیاوران تقدیر کردند.
در متن لوح سپاس عبادرضا اسلامی آمده است: رشد و شکوفایی فرهنگ و هنر این سرزمین مدیون بزرگان است که در این راه صادقانه قدم بر می‌دارند.
«هیربد همت آزاد» می افزاید: بدینوسیله مراتب سپاس خود را از خدمات ارزشمند و همدلی جنابعالی در برگزاری نهمین دوسالانه ملی سرامیک ایران را به حضورتان تقدیم می دارم.
این لوح به امضای هادی مظفری مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رسیده است. 
 
یازدهمین دوسالانه ملی‬ سرامیک‬ ایران از ۱۰ آبان ماه با نمایش ۹۴ اثر از ۸۷ ‏هنرمند در فرهنگسرای ‏نیاوران ‏برگزار شد و به صورت حضوری و مجازی در معرض دید علاقمندان قرار گرفت.
همزامان با آئین اختتامیه این رویداد بزرگ هنری ، پیام سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، و سید محمد مجتبی حسینی معاون هنری و رئیس ‏مرکز هنرهای ‏تجسمی قرائت ‏و همچنین از کتاب این دوسالانه رونمایی شد. ‏

 

 

 

۱۱ بهمن ۱۳۹۹ ۱۳:۵۶