اخبار

بازدید مدیران ارشاد از نمایشگاه نگاره های چوبی

محمد علی کیانی، مدیر کل همکاری­های فرهنگی و امور ایرانیان خارج از کشور سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و مهدی افضلی، مدیر عامل بنیاد فرهنگی هنری رودکی، صبح روز سه شنبه، 7 بهمن 99 از نمایشگاه نگاره­های چوبی در فرهنگسرای نیاوران دیدن کردند.

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران در روز سه شنبه، 7 بهمن، محمد علی کیانی، مدیر کل همکاری­های فرهنگی و امور ایرانیان خارج از کشور سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و مهدی افضلی، مدیر عامل بنیاد فرهنگی هنری رودکی از دوازدهمین نمایشگاه نگاره­های چوبی (هیما) که در نگارخانه اصلی فرهنگسرای نیاوران دایر شده است، دیدن کردند. در این نمایشگاه که با همکاری فرهنگسرای نیاوران و پژوهشگاه هنرهای سنتی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار شده، 201 اثر از 121 هنرمند هنرهای چوبی در رشته­های معرق، مشبک، منبت، خاتم­سازی، گره چینی، خراطی، سوخت نگاری، ساز سازی و حجم­های چوبی در معرض دید علاقمندان و بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

کیانی در این بازدید، با توجه به ارزشمند بودن آثار و به منظور معرفی این هنر و صنعت، برای به نمایش درآوردن آن­ها در دیگر کشورها، ابراز تمایل و امیدواری کرد.

این نمایشگاه تا جمعه ۱۷ بهمن ۹۹ در روزهای هفته از ساعت 10 الی 18 و روزهای تعطیل از ساعت ۱۴ الی ۱۸ پذیرای علاقه مندان خواهد بود.

۸ بهمن ۱۳۹۹ ۱۴:۵۶