اخبار

اجرای قطعاتی از سعید فرجپوری و پرویز یاحقی ویژه بانوان

اجرای قطعاتی از سعید فرجپوری و پرویز یاحقی ویژه بانوان
گروه موسیقی «نهال» ویژه بانوان، به سرپرستی و خوانندگی لیلا نجفی، 14 آذر ماه در فرهنگسرای نیاوران به اجرای برنامه می‎پردازد.

 

 

به گزارش روابط عمومی بنیاد آفرینشهای هنری نیاوران، این کنسرت که تنظیم قطعات آن بر عهده نیوشا بریمانی است، در دو بخش اجرا خواهد شد.  بخش نخست در مایه «شور» و «دشتی» است که قطعات محلی و فولکلور و نیز قطعاتی از همایون خرم و سعید فرجپوری در آن اجرا میشود. بخش دوم کنسرت نیز در مایه اصفهان خواهد بود و در آن قطعاتی از پرویز یاحقی؛ سعید فرجپوری؛ محمدسریر؛ همایون خرم و عباس شاپوری اجرا میشوند‌. در بخشهایی از این کنسرت نیز گروه «هرنگ» به سرپرستی سعیده ترکاشوند به اجرای حرکات آیینی میپردازند.

اعضای گروه موسیقی «نهال» عبارتند از:  نیوشا بریمانی(رهبر ارکستر و نوازنده کمانچه)، مینو قاسم پور(نوازنده قانون)، رخساره رستمی( نوازنده عود)، نیلوفر ابراهیمی(نوازنده فلوت)، یلدا صمدی(نوازنده پیانو)، مریم ملا(نوازنده تنبک)، عسل ملک زاده(نوازنده دف و دایره).

گفتنی است گروه موسیقی «نهال» ویژه بانوان، چهارشنبه 14 آذر ساعت 20 در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه میرود. علاقمندان میتوانند جهت تهیه بلیت به سایت ایران کنسرت و یا گیشه فرهنگسرا مراجعه کنند.

۱۱ آذر ۱۳۹۷ ۱۰:۵۵
روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران |