اخبار

نوای «لالایى ها» ایران و جهان در نیاوران

نوای «لالایى ها» ایران و جهان در نیاوران
آنسامبل آوازى دایان به رهبرى سیاوش لطفى، منتخبی از «لالایى ها» ایران و جهان را چهارم دی ماه در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران اجرا می کند.

 

 

به گزارش روابط عمومی بنیاد آفرینشهای هنری نیاوران، این گروه که سال گذشته کنسرت خود را  با نام «زمین، زندگی، صلح» در سالن رودکى برگزار کرده است، در این کنسرت نیز در نظر دارد مجموعهاى از لالایی‌ها و قطعات فولکلور ایران و  کشورهاى مختلف جهان را برای مخاطبان اجرا کند.

کنسرت «لالاییها» در دو بخش اجرا خواهد شد. بخش نخست به لالایىهاى ایران و جهان و بخش دوم نیز به قطعات فولک ایران و جهان اختصاص یافته است. بیشتر قطعات با همراهى پیانو و برخى نیز به صورت آکاپلا(بدون همراهى ساز) اجرا میشوند.

اعضای گروه آنسامبل آوازى دایان عبارتند از: یکتا اعتمادی، پگاه عینکچی (سوپرانو1)،سارا محسنی اردهالی،نسیم شجاعی(سوپرانو2)، مریم موفقی، سمیرا دیلمقانی (آلتو1)، سمیرا محسنی، گلناز نویدان (آلتو2)، پدرام افشاری (پیانو)

شایان ذکر است آنسامبل آوازى دایان به رهبری سیاوش لطفی، دوشنبه 4 دی‌ماه در دو سانس ١٨ و ٢٠:٣٠ در فرهنگسراى نیاوران برگزار میشود. علاقمندان میتوانند جهت تهیه بلیت به سایت تیوال و یا گیشه فرهنگسرا مراجعه کنند.

۲ دی ۱۳۹۶ ۱۰:۴۲
روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران |