اخبار

ورک شاپ و اجرای گیتار پدرام امینی

ورک شاپ و اجرای گیتار پدرام امینی
به همت مجله «هنر معاصر» اجرا و ورکشاپ گیتار توسط پدرام امینی ابیانه یکشنبه 12 آذرماه ساعت 18 در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار می‎شود.

 

 

به گزارش روابط عمومی بنیاد آفرینشهای هنری نیاوران، در این ورک شاپ پدرام امینی ابیانه  مباحثی پیرامون تاریخ گیتار از باستان تا امروز، گیتار شناسی و چگونگی ساخت گیتار، تفسیر و شناخت پرکاشنهای همراه گیتار را برای مخاطبان مطرح میکند. در ادامه این ورک شاپ چکیدهای از  فلسفه هنر نیز برای حاضران بیان میشود. همچنین بخشی از این برنامه به اجرای گیتار توسط این هنرمند اختصاص یافته است.

با توجه به اینکه قرار است کلیه عواید این اجرا و ورک شاپ توسط هنرمند به مناطق زلزله زده اختصاص یابد بلیت فروشی برای این کار انجام نمیگیرد و علاقمندان میتوانند با همت عالی خود کالای فرهنگی همچون کتاب و .... و نیز تلفنهای همراه بلااستفاده خود را در اختیار این هنرمند قرار دهند تا وی با حضور در منطقه، شخصا این اقلام را در اختیار هموطنان زلزله زده قرار دهد.

گفتنی است ورک شاپ و اجرای گیتار پدرام امینی ابیانه، یکشنبه 12 آذرماه، ساعت 18 در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران برگزار میشود. علاقمندان میتوانند جهت حضور در این برنامه به سالن خلیج فارس واقع در فرهنگسرای نیاوران مراجعه کنند.

۷ آذر ۱۳۹۶ ۰۸:۴۰
روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران |