اخبار

«غمنومه‌ی فریدون» در فرهنگسرای نیاوران رونمایى می‎شود

«غمنومه‌ی فریدون» در فرهنگسرای نیاوران رونمایى می‎شود
جشن امضای «غمنومه‌ی فریدون» با حضور عوامل این اثر 31 تیر‎ماه ساعت 19 در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد.

 

 

به گزارش روابط عمومی بنیاد آفرینشهای هنری نیاوران، در «غمنومه‌ی فریدون» بازیگران و هنرمندانی همچون صابر ابر، فرهاد اصلانی، امیر جعفری، حبیب رضایی، سیامک صفری، فاطمه معتمدآریا، ژاله علو، آیدا شاملو و زنده‌یاد مرتضی احمدی به ایفای نقش پرداخته‌اند. در این مراسم که با حضور پدیدآورندگان و عوامل این اثر انجام می‌شود، علاقه‌مندانی که این قصه شنیداری را پیش‌خرید کرده‌اند می‌توانند با ارائه رسید خود در جشن امضا، نسخه‌ی محدود اثر را دریافت کنند.

شایان ذکر است پیش‌فروش نسخه محدود این اثر از نیمه اول خردادماه در سایت «ایران کنسرت» آغازشده است. «غمنومه‌ی فریدون» روایتی  موزون به سبک و سیاق قصه‌های کوچه از یک آبادی است که در آن خندیدن ممنوع می‌شود. در پی این رویداد فریدون جوان خنده‌‌روی آبادی به دلیل عشقش‌ به لبخندهای معشوقه‌ی خود «هیچا» به اعتراض می‌ایستد.

گفتنی است مراسم جشن امضای «غمنومه‌ی فریدون» به آهنگسازی حسین علیزاده و نویسندگی و کارگردانی پیمان قدیمی 31 تیرماه ساعت 19 در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود. علاقه‌مندان به حضور می‌توانند جهت تهیه‌ی نسخه‌ی محدود به سایت ایران کنسرت مراجعه کنند.

۲۰ تیر ۱۳۹۶ ۱۰:۴۱
روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران |