اخبار

نمایش کودک «شاهزاده اژدها»

نمایش کودک «شاهزاده اژدها»
نمایش کودک «شاهزاده اژدها» نوشته آتسا شاملو و به کارگردانی راحله شمس‎آبادی از 7 تیر تا 13 مرداد ساعت 18 در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می‎رود.

 

 

به گزارش روابط عمومی بنیاد آفرینشهای هنری نیاوران، در این نمایش در سرزمینی دور پادشاهی پس از مدتها صاحب فرزند پسر میشود که در آینده میتواند جانشین وی باشد.  جشن و شادمانی برپاست تا اینکه اهالی قصر متوجه میشوند شاهزاده، با چهره اژدها متولد شده و هر روز که میگذرد یک سال به عمر وی افزوده میشود. پادشاه و شهربانو آشفته و نگران برای رسیدن به راه حلی مناسب دست به دامان وزیر میشوند و...

عوامل این نمایش عبارتند از: نویسنده: آتسا شاملو، کارگردان: راحله شمسآبادی، دستیار کارگردان: مسعود حیدرخانی، طراح صحنه و لباس: آرش شریفزاده، طراحی و ساخت دکور: مهرداد باقری، طراحی و ساخت عروسک: فاطمه عباسی، بازیگران و عروسکگردانان: لیلی حسینی، محمد اعیانی، محسن ابوالفتحی، آهنگساز: تومیک تاوردیانس، داریوش مشکین، طراح پوستر: پریشاد هوشنگی، روابط عمومی: کیان زمانی.

گفتنی است نمایش کودک «شاهزاده اژدها» به همراه اجرای موسیقی زنده از 7 تیر تا 13 مرداد در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران در ساعت 18 اجرا میشود. علاقمندان جهت تهیه بلیط میتوانند به سایت TIK8 و یا گیشه فرهنگسرا مراجعه کنند.

۱۲ تیر ۱۳۹۶ ۱۰:۴۸
روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران |