اخبار

حضور هنرمندان در نمایش بیتل ها

حضور هنرمندان در نمایش بیتل ها
نمایش «بیتل‌ها» که به کارگردانی زهرا نفیسی فرد از ۳۰ تیرماه در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه رفته تا کنون با استقبال قابل توجه هنرمندان مواجه شده است.
به گزارش روابط عمومی بنیاد آفرینش های هنری نیاوران، این نمایش نوشته محمد چرمشیر است که داستان زندگی چهار دوست در یک خانه‌ را روایت می کند. بیتل ها چهار کاراکتر دارد و با بازی  تبسم هاشمی، شهرزاد وجدانی، هاله گرجی و شکوفه هاشمیان در نیاوران به روی صحنه رفته است.
تا کنون هنرمندان و شخصیت های فرهنگی همچون سیروس ابراهیم زاده ، شیرین بینا، نگین صدق گویا ، زهره حمیدی، علی قوی تن، اصغر همت، حسین یاریار، عباس غفاری، شیرین جاهد، علیرضا امینی، بابک دربیکی، محمدرسول صادقی، مازیار رضاخانی، کیارش اسدی زاده ، رضا کمالی ، شیوا ابراهیمی ، مریم رحیمی، امیرکاوه آهنین جان، فرشید زارعی و سیاوش ادیب با حضور در فرهنگسرای نیاوران به تماشای این نمایش نشسته اند.
گفتنی است نمایش «بیتل ها» هر شب ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می رود و تا 29 مردادماه میزبان علاقمندان خواهد بود. همچنین جهت تهیه بلیط این نمایش می توانید به سایت تیوال مراجعه نمایید
۲۶ اَمرداد ۱۳۹۵ ۱۶:۳۲
روابط عمومی بنیاد آفرینش های هنری نیاوران |