اخبار

تفاهم نامه همکاری میان موسسه فرهنگی اکو و فرهنگسرای نیاوران منعقد شد.

تفاهم نامه همکاری میان موسسه فرهنگی اکو و فرهنگسرای نیاوران منعقد شد.
به منظور تسهل ، تقویت و گسترش تعاملات فرهنگی و هنری منطقه در حوزه فرهنگ و تمدن تفاهم نامه همکاری میان موسسه فرهنگی اکو و فرهنگسرای نیاوران منعقد شد.

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران، این مراسم با حضور دکتر سرور بختی رییس موسسه فرهنگی اکو ، عباد رضا اسلامی کولایی مشاور معاون وزیر و رییس  فرهنگسرای نیاوران و دکتر حسن دولت آبادی نویسنده و کارگردان نام آشنای هنرهای نمایشی در موسسه فرهنگی اکو برگزار شد.

در ابتدای این مراسم دکتر سرور بختی  در صحبت هایی با اشاره به نقش موثر مراکز مهم فرهنگی هنری کشورهای اکو در همراهی این موسسه  در برگزاری برنامه ها و رویداد های فرهنگی و هنری اظهار داشت: بسیار خوشحالم که  اولین تفاهم نامه همکاری در زمان حضورم در موسسه اکو با فرهنگسرای نیاوران منعقد شد. فعالیت های مشترک ما می تواند گام های ارزشمندی در پایدار کردن فعالیت های مختلف فرهنگی و هنری  داشته باشد.

 عباد رضا اسلامی کولایی نیز در صحبت هایی با ذکر این مطلب که مجموعه فرهنگی و هنری و تاریخی  فرهنگسرای نیاوران در دوره جدید  فعالیت های خود بنا دارد تا با برگزاری برنامه های بین المللی با حضورهنرمندان برجسته کشورهای عضو موسسه  فرهنگی اکو  نقش بسزایی در تعاملات فرهنگی و هنری داشته باشد گفت : امیدوارم خروجی چنین تفاهم نامه هایی منتج به معرفی چهره های جدید و ماندگار در عرضه فرهنگ و هنر  کشورهای عضو اکو به جهانیان شود .

      برگزاری وبینارها، همایش ها و نشست های مشترک فرهنگی و هنری با حضور شخصیت های فرهنگی و هنری  ، همکاری و مشارکت در برگزاری کارگاه های آموزشی با حضور اساتید و مدرسین برجسته ،برگزاری و اجرای هفته های فرهنگی و هنری مشترک در فرهنگسرای نیاوران و نیز در کشور های عضو موسسه فرهنگی اکو ،همکاری در اجرای فعالیت های مشترک فرهنگی هنری در حوزه های شعر و ادبیات، موسیقی، نمایش، هنرهای تجسمی، فیلم و هنر های سنتی و دستی  با استفاده از ظرفیت های موجود سخت افزاری و نرم افزاری به منظور معرفی اشتراکات فرهنگی کشورهای اکو از جمه موضوعات این تفاهم نامه همکاری است.

 

۱۵ شهریور ۱۳۹۹ ۱۱:۳۱