اخبار

آئین گشایش سومین نمایشگاه هنرهای تجسمی چهره های ماندگار

آئین گشایش سومین نمایشگاه هنرهای تجسمی چهره های ماندگار
آئین گشایش سومین نمایشگاه هنرهای تجسمی چهره های ماندگار با شرکت هنرمندان بنام و ممتاز کشور در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد.

 

 

به گزارش روابط عمومی بنیاد آفرینشهای هنری نیاوران، در این مراسم که با حضور هنرمندان و هنردوستان و با مشارکت بنیاد آفرینشهای هنری نیاوران برگزار شد محمود اسعدی دبیر این نمایشگاه ضمن قدردانی از تمامی هنرمندان حاضر در این رویداد هنری گفت: اتفاق مبارکی است که بزرگان هنر در یک جا جمع شوند. ما امروز در این نمایشگاه از هر هنرمند دو تا سه اثر را در معرض دید علاقمندان قرار دادهایم. به عبارتی میتوان گفت عصاره هنر و هنرمندان ایران زمین در بخش هنرهای تجسمی در این نمایشگاه متجلی است. اما در این میان باید تلاش کنیم تا در عرصه بینالمللی نیز فعالتر باشیم و آثار استادان در بخش بینالملل هم بیش از پیش مطرح و دیده شود.

اسعدی درباره هزاره خیام نیز گفت: امسال هزارمین سال تولد حکیم عمرخیام نیشابوری است. خیام ابعاد مختلف ادبی، علمی، اخترفیریک، نجوم و ... داشته و در رشتههای مختلف استاد بوده است. ما باید  از این برند استفاده کنیم. امسال بنا داریم تا در بخش هنرهای تجسمی نمایشگاهی با موضوع خیام برگزار کنیم و از هنرمندان بخواهیم هر یک به زعم خود اثری انتزاعی از خیام را خلق کنند و به زودی این نمایشگاه را برگزار خواهیم کرد.

در سومین نمایشگاه هنرهای تجسمی چهرههای ماندگار آثاری از ۱۸ هنرمند منتخب سلسله همایشهای چهرههای ماندگار و استادانی همچون غلامحسین امیرخانی، یدا... کابلی، جلیل رسولی، نصرا... افجهای، کیخسرو خروش، محمد احصایی، علی اکبر صادقی، حسین محجوبی، عباس جمالپور و ... در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

سومین نمایشگاه چهرههای ماندگار تا ۹ آذر ماه در گالری شماره ۱ فرهنگسرای نیاوران برپاست. علاقمندان میتوانند جهت بازدید از نمایشگاه همه روزه از ساعت ۱۰ الی ۲۰ به گالری شماره ۱ فرهنگسرای نیاوران مراجعه کنند.

۵ آذر ۱۳۹۸ ۰۸:۲۸
روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران |