اخبار

نمایش کودک «پینوکیو، چوپان دروغگو» در فرهنگسرای نیاوران

نمایش کودک «پینوکیو، چوپان دروغگو» در فرهنگسرای نیاوران
نمایش کودک «پینوکیو، چوپان دروغگو» به کارگردانی امیررضا توکلی و نویسندگی کیومرث قنبری‎ آذر از ۲1 مهر در فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می‎رود.

 

 

به گزارش روابط عمومی بنیاد آفرینشهای هنری نیاوران، پینوکیو سال‌هاست از دروغگویی دست کشیده و مسئولیت چوپانی گوسفندهای دهکده را به ‌عهده گرفته است. روباه مکّار و گربه نره، با حقّه‌ای او را فریب داده و با وادار کردن او به دروغگویی، گوسفندهای دهکده را می‌دزدند. پینوکیو، به اشتباه خود پی میبرد و با کمک پدر ژپتو و پری آبی‌مو، سعی می‌کند گوسفندها را پیدا کند و روباه مکّار و گربه نره را به ‌سزای کار زشتشان‌ برساند.

عوامل نمایش «پینوکیو، چوپان دروغگو» عبارتند از: امیررضا توکلی (کارگردان و آهنگساز)،  مسعود مهرابی (مشاور کارگردان)،  کیومرث قنبریآذر (نویسنده)،  سپیده دبیری (ترانهسرا)، حسین تبریزی (طراح گریم)،مهتاب لشگری (مجری گریم)،  ژاله کاظمی(طراح لباس)،  کتایون همتی (اجرای لباس)، لیلا زمانی (دکور) فرزانه تجری(طراح پوستر).

در این نمایش همچنین ابوالفضل رحیمزاده، ریحانه فلاح، مانی اسکندری، حمید ندیمی، مژگان جعفری و امیررضا توکلی به ایفای نقش می‏پردازند.

نمایش کودک «پینوکیو، چوپان دروغگو» از 21 مهر تا 30 آبان همه روزه به جز شنبهها و سهشنبهها ساعت ۱۷:۳۰ در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه میرود. علاقمندان میتوانند جهت تهیه بلیت با شماره ۰۹۱۲۷۱۶۹۵۶۷ تماس بگیرند.

۲۱ مهر ۱۳۹۸ ۰۸:۳۸
روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران |