اخبار

پرفورمنس«دور دنیا در هشتاد دقیقه»در فرهنگسرای نیاوران

پرفورمنس«دور دنیا در هشتاد دقیقه»در فرهنگسرای نیاوران
پرفورمنس «دور دنیا در هشتاد دقیقه»، ویژه بانوان به نویسندگی و کارگردانی نارینه گالستانیان 7 شهریور در فرهنگسرای نیاوران اجرا می‎شود.

 

 

به گزارش روابط عمومی بنیاد آفرینشهای هنری نیاوران، «دور دنیا در هشتاد دقیقه»  حاصل پژوهش، تحقیق و تمرین در حرکات آئینی و مفهومی ملل است که قصد دارد با ارتباطی که بین کلام، حرکت و موسیقی ایجاد میکند مخاطب را در جریان درکی عمیق تر از سنت و فرهنگ مختلف ملل قرار دهد.

اجرا کنندگان با گریمی از آتوسا منصوری و طراحی لباس نارینه گالستانیان  دوازده اجرای صحنهای که آمیزهای از موسیقی و حرکات محلی همچون  حرکات آئینی ایرلند، سویانا از اسپانیا، حرکات آئینی هایلند از اسکاتلند، مینیاتور از ایران، سیرتاکی از یونان، کولی روس تبار از رومانی،  کاساچوک از اکراین،کالینکا از روسیه، تارس بار از ارمنستان و ...  را اجرا میکنند.

دیگر عوامل این پرفورمنس عبارتند از نارینه گالستانیان (تهیه کننده) زهره استیری و شقایق صدری (دستیار)،  سینا اوچی  (گرافیست) و امیر فرخ  (ویدیو).

پرفورمنس «دور دنیا در هشتاد دقیقه» 7 شهریور ساعت ۱۵ در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار میشود. علاقمندان جهت تهیه بلیت میتوانند به سایت ایران کنسرت و یا گیشه فرهنگسرا مراجعه نمایند .

۴ شهریور ۱۳۹۸ ۰۸:۵۳
روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران |