اخبار

«ابرهای مهربانی» در گالری شماره 2 فرهنگسرای نیاوران می‎بارند.

«ابرهای مهربانی» در گالری شماره 2 فرهنگسرای نیاوران می‎بارند.
آیین گشایش نمایشگاه آثار خوشنویسی و نقاشیخط «ابرهای مهربانی» 18 مرداد ساعت 17 در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

 

 

به گزارش روابط عمومی بنیاد آفرینشهای هنری نیاوران، در این نمایشگاه که به همت موسسه فرهنگی هنری ارغوان هنر ایرانیان و با همکاری موسسه خیریه مهرآفرین به نفع کودکان سیل زده خوزستان برگزار میشود، آثار دوازده هنرمند نامدار عرصه خوشنویسی و نقاشیخط از جمله: محمدعلی سبزهکار، احمد فلسفی، اسرافیل شیرچی، رسول مرادی، الهه خاتمی، احمد آریامنش، عینالدین صادقزاده، خلیل کویکی، احمد محمدپور، شهروز نورالهی، صبا گلباز، پوریا خاکپور در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

به گفته سحر مداحی مدیرعامل موسسه ارغوان هنرایرانیان با توجه به نزدیک شدن به فصل آغاز مدارس و لزوم توجه و همیاری با کودکان سیل‌زده برای شروع سال تحصیلی جدید با امکانات مناسب،این نمایشگاه به پیشنهاد موسسه و با همکاری خیریه مهرآفرین با آثاری از هنرمندان شاخص عرصه خوشنویسی و نقاشیخط در راستای همدلی و پیوند هرچه بیشتر هنرمندان محترم با مردم آسیب دیده از سیل برپا میشود و امیدواریم که با حضور حداکثری مخاطبان و علاقمندان شاهد رونق رویدادهایی از این دست باشیم.

نمایشگاه «ابرهای مهربانی» از 18 تا 25 مرداد ماه در گالری شماره 2 فرهنگسرای نیاوران برپاست. علاقمندان میتوانند جهت بازدید از این نمایشگاه در روزهای عادی از ساعت 10 الی 21 و در روزهای تعطیل از ساعت 14 الی 21 به فرهنگسرای نیاوران مراجعه کنند.

۱۶ اَمرداد ۱۳۹۸ ۱۰:۴۷
روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران |